Kapří hranolky

Specialita restaurace Šupina v Třeboni

Na přípravu 4 porcí kapřích hranolek potřebujete: kapr filet 600 g, sůl 10 g, paprika sladká, česnek, kmín mletý, zázvor mletý, slaná sójová omáčka 30 g, mouka hladká 50 g, škrobová moučka 30 g, olej na smažení 200 ml

Video s postupem přípravy kapřích hranolek

Popis přípravy kapřích hranolek

Filety z vykostěného kapra nakrájejte na delší tenké kousky, hranolky. Ty potom osolte, vetřete do nich lisovaný česnek, koření a sojovou omáčku a nechte je odležet.

Smažení kapřích hranolek.

Kousky kapra obalte v hladké mouce smíchané s trochou papriky a škrobovou moučkou a smažte je v rozpáleném oleji. Usmažené nechte chvilku okapat v sítu nebo na papírové utěrce a podávejte. Je vhodné doplnit je studenou omáčkou například kysanou smetanou s křenem a podobně.

Jako přílohu doporučuji bramborovou kaši, do které vmícháte vařené kysané zelí a osmaženou cibulku čili kočičák nebo též lepenici.

Specialita třeboňských restaurací – Kapří hranolky.

Komentáře

Tomáš Bubeníček - #
1.02.24

Paní Jitko Nováková,
Do Třeboně na kapří hranolky nechodíme už řadu let. Kapří hranolky vymysleli v Šupině, ale tento podnik tak nějak změnil koncepci klasické rybí restaurace , výrazně změnili ceny atd, a v ostatních restauracích nejsou ty hranolky až takový zázrak.
Co však mohu doporučit, je navštívit vesničku Klikov cca 20 km pod Třeboní (na kole skvělý výlet). Tam je hospůdka U Kapličky, kterou provozuje právě člověk , který byl kdysi u zrodu kapřích hranolků v Šupině. Takže je dělá taky tady včetně dalších rybích pokrmů (famózní je marinovaný kapří filet). A cenově trochu jinde než v Třeboni. Zkuste si najít recenze na tuto restauraci a pokud se tam zastavíte , neprohloupíte. My tam jezdíme již pár let a nikdy jsme nebyli jídlem zklamaní! S pozdravem a Třeboňsku zdar.

jitka nováková - #
20.12.23

letos jsme byly na dovolené v Třeboni,ochutnávaly jsme rybí speciality u bílého koníčka jsme dostaly nějakou zrůdnost pod názvem kapří hranolky,příště jsme dorazily do šupiny tam byly dost nepříjemní kvůli místu,tak jsme odešly,další den jsme se zastavily v bistru u kapra tam jsme poznaly nebe v hubě,rybí polévka to je sen,kapří hranolky s bamborovým salátem opravdová lahůdka,personál naprosto úžasný!!! A tak jim tímto děkujeme za kulinářský zážitek a těšíme se na září kdy máme dovolenou v Třeboni ,Jitka aVlaďka novákovy,Děčín

Kaci - #
31.10.23

Tak dala jsem si hranolky jako předkrm ,chtěla jsem to opravdu jen ochutnat. Malá miska za cca 200 , to je mazec , ano je to tradiční ale za cca možná 10dkg ryby … to je ten dvoukilovy kapr vykoupený zlatem ????. No byla to moje volba a už se nejspíš do Třeboně nedostanu. Samozřejmě že jsou v tom režie atd. Zkusila jsem to doma , jako amaterovi mi příprava kapra zabrala docela dost času , vysledek byl chuťově srovnatelný . V resturaci za servis ,chuť a cenu průměrem 7 z 10.

Henry - #
11.10.23

Tak se mi zdá ,že šupinu chválí ženský který se s kuchyní nezkamarádily

Ivana Horáková - #
11.08.20

Byla jsem v Šupině s manželem na doporučení. Kapři hranolky byly bezkonkurenční i ostatní pokrmy výborné, vynikající obsluha i servis. Možná malinko vyšší cena, ale stojí to za to. Rozhodne doporučuji.

Eva - #
25.01.20

Tento recept je vynikající, děkuji. Současně nesouhlasím, že kapří hranolky v Šupině nejsou dobré – mě vyhovují naprosto maximálně. Mám tu restauraci velice ráda a např. jejich kapří tatarák je rovněž skvělý.

Jaromír Dašek - #
12.03.19

Byl jsem v Třeboni, ochutnal hranolky. Kromě ceny mi v hlavě nezůstala žádná vzpomínka. Má žena našla recept na kapří hranolky. Podělím se s vámi. Postup přípravy kapra je stejný. Ale marináda, to je alfa omega. Nasekáme si hodně natě petržele, přidáme granulovaný česnek, sůl a chilli. Hranolky v tom promíchat a nechat do druhého dne. Pak v klasickém troj-obalu připravit a smažit, nejlépe ve friťáku. Jsou tisíc krát lepší než od Šupiny. A to kapra nemusím. Na tomto si šmakuji

Karel - #
26.02.17

Šupina i Šupinka jsou dost drahé restaurace a to zejména cenami jídel a kapřích hranolků zvlášť. Do Třeboně jezdím s manželkou už dost let a když si chceme pochutnat na hranolkách, uzených rybách a zcela nepřekonatelném rybím salátu a dalších rybích specialitách, doporučuji restauraci na parkovišti vpravo za branou směrem k nádraží. Je to fajn.

Marie - #
9.10.16

Také jsme byli letos v Třeboni a samozřejmě na doporučení všech jsme navštívili vyhlášenou restauraci U Šupiny. Ryby mám velmi ráda a tak jsem byla hodně natěšena na vyhlášené Kapří hranolky. Byla jsem však zklamaná za cenu cca 360 Kč jsem dostala hromádku něčeho zkrouceného, usmaženého. Uvnitř byla vidět nějaká nádívka s bylinkami, rybího masa nic moc. K tomu kopeček šťouchaných brambor a koprový dresing (ten jediný byl vynikající a celé jídlo zachránil). Co musím pochválit, že jídlo bylo servírováno na úrovni. Celkové zhodnocení – byla jsem ráda, že jsem to zkusila, ale víckrát k Šupině ani NE.

Peter - #
26.07.16

Vynikajúce, marinoval som ich ale 2 dni a myslím že to kaprovi nijako neuškodilo. Ako prílohu cibuľovo-rajčinový šalát a čerstvý chlieb. Fantastické !

Iveta - #
12.07.16

Dnes jsme byli v Supince ,jídlo i obsluha výborné doporučuji

ivanmik - #
26.05.16

Dnes jsem ukuchtil kapří hranolky doma a pošmákli jsme si…

Venca - #
6.03.16

Musím zde napsat , že Šupina a Šupinka je naše nej restaurace v Třeboni . Moc rádi se tam vracíme . I když není nejlevnější , ale pokaždé se tam cítíme jako doma a už si nás i obsluha pamatuje . Můžu jen vřele doporučit . Jídlo na talíři vypadá moc pěkně a i tak chutná . Kdo si chce užít kulimařských dobrot doporučuji .
Venca

Zuzka - #
23.12.15

Kapří hranolky už nějaký čas děláme doma. Taky mi moc nesedí sojovka a česnek, ale ono je to ve výsledku tak dobré! Přeji všem, co to ještě nezkusili, aby neváhali a ochutnali.

DolceVita - #
8.11.15

Kapří hranolky, škvarky i jiné speciality z kapra k listopadu jednoznačně patří ;-)
Přidávám něco z mého receptáře:

Ivana - #
6.11.15

Manžel jezdí do Třeboně pravidelně do lázní. Restaurace Šupina nás zrovna nenadchla, ale výborné kapří i štičí hranolky jsme jedli ve Staré Hlíně. Na rybářských slavnostech jsme ochutnali výborné hranolky přímo v rybích sádkách pod hrází rybníka Svět, měli jsme to včetně ukázky vykostění kapra, kterou prováděli studenti místní střední rybářské školy. Výborné hranolky podávali i na hrázi rybníka Svět nebo na pergole sv. Víta. Třeboň je v tomto směru nepřekonatelná .­....

honza39 - #
28.08.15

Jezdíme na kapří hranolky už řadu let do třeboňské restaurace Šupinka ( nebo Šupina – jsou naproti sobě a kuchyně je tatáž ). Dělají je tam vynikající, rovněž obsluha je výborná. Je pouze třeba si včas rezervovat stůl. V poslední době ale značně přitvrdili ceny.

Monika - #
19.08.15

V Třeboni jsme na rybářských slavnostech ochutnali kapří hranolky s koprovou omáčkou.Ještě nikdy jsem nejedla něco tak dobrého.Koprovou omáčku nemusím,ale k těm hranolkám to bylo něco neskutečného. Vřele doporučuji. Už jen někde najít recept. Bylo to u stánku Šupiny a Šupinky, tak doufám, že budou i letos.

Vláďa - #
10.07.15

Ty jsou jedna báseň, není co dodat, to se musí ochutnat!

Jiří Nechvátal - #
6.07.15

Je mně 56 let,celý život chytám ryby a velmi rád je i připravuji a konzumuji,ale něco tak dobrého jako jsou rybí hranolky od Petra Stupky jsem ještě nejedl,a ten dip je vynikající i s česnekem,klo­bouk dolu pane Stupka.Přátelé po něm šílí a tvrdí že to není z ryb.

milda - #
7.01.15

No nevím,nikdy jsem si je v žádné hospodě nedával. Ale běžně si je dělám doma. Nejlepší z okouna, štiky, candáta, poslouží i cejn. Z kapra jsem je nezkoušel, i když jednou, když jsem měl větší společnost na Šumavě, udělal jsem je ze směsi: štika, okoun, lipan, pstruh. Nemyslete si, že jsem barbar, to bylo jedinkrát, kdy jsem takhle lipanem plýtval, ale byla to lahůdka a hned poté co to všechno zmizelo (i za přispění lidí, kteří tvrdili, že ryby nejedí) jsem se Petrovi omluvil. Ale co mi na tom receptu vadí nejvíc je sojovka a česnek před smažením. O škrobu ani nemluvě. To bych si představoval do čínského fastfoodu. Stačí hladká mouka smíchaná s trochou sladké a ještě menší trochou pálivé papriky a maso před obalením nechat pár hodin rozležet lehce poprášené pepřem, samozřejmě lehce osolené. Pak obalit ve směsi mouky s paprikou a osmažit na směsi dobrého oleje a sádla. Pan autor receptu asi nikdy neslyšel o tom, že česnek , který projde smažením, zhořkne. A teprve PO OSMAŽENÍ dám do mísy česnek rozetřený se solí, nasypu hotové škvarečky a protřepu..

Karolína - #
25.12.14

Tak já mám na restauraci Beseda docela dobré vzpomínky :-) .. byla jsem tam na kapřích hranolkách několikrát a chutnaly mi .. i když pravda, že včera jsme si doma udělali lepší :). K.

jarda - #
5.08.14

Neznaje přesný recept na kapří hranolky, dal jsem si je v restauraci Beseda v Třeboni. Prostředí příjemné,trochu hlučnější,ale personál ochotný a rychlý. Bohužel, tzv „kapří hranolky“ v jejich podání představovaly několik kousků obalovaného kapra v klasickém trojbalu za 139 Kč bez přílohy.
Takže asi je třeba vybrat ten správný podnik… abyste dostali ty opravdové.

David - #
26.12.13

Velmi výborné :-)

jirka - #
22.12.13

Všechny zdravím, taky sem udělal tuto lahodu zvanou kapří hranolky podle návodu pana Stupky, je to opravdu moc dobrý a když poslouchám vlídný a laskavý hlas tohoto pána tak je mi prostě dobře.J.

martin - #
21.12.13

rybari ve sloupu v cechach je dali na vanocnich trzich byli super a budou letos na vanoce k salatu

pavel - #
19.10.13

taky jdou normalne obalit v trojobale , místo strouhanky rozdrcené lupínky-lahoda!
Petrův Zdar!

Pepa - #
6.09.13

Vždy, když jedeme do Třeboně, zajdeme do Šupiny na rybu. Dcera si dala kapří hranolky a chutnaly jí, i když ryby zrovna dvakrát nemusí. Dojem z návštěvy pokazil fakt, že mi přinesli jinou úpravu lína, než jsem požadoval a při placení mi započetli pečivo, které na stole nebylo k dispozici.

Rikardo - #
24.07.13

Tak jsem neodolal a po několikátém čtení receptu a vychvalování,jsem si tyto kapří hranolky udělal a musím říct jedno,je to fakt vynikající jídlo,budu si ho dělat pravidelně.K tomu jsem měl nové brambory ve slupce a česnekovou omáčku a nemělo to chybu.Díky za recept :)

olda - #
23.05.13

Vloni jsem poprve zavital s manzelkou do Trebone,rybu jsem nejedl ani na vanoce a po navsteve mistnich restauraci jsem se zblaznil do kaprich hranolku. Doporucuji i nedalekou bastu s jezirkem,bohuzel jeji nazev me vypadl z hlavy,vytecny grilovany kaprik se sklenkou chlazeneho bileho…mnam,toz jsem vcera zavital do mistniho rybarstvi,kupil kaprika a po zhlednuti videa pana Stupky,ktereho jsem do vcerejska nemusel,ale zkrz toho to pana jsem objevil nove moznosti chuti:-) :-) :-) smekam pred nim..jsem se pustil do grlovani kapra i manzelka pochvalila. Dnes nas cekaji hranolky,snad se mi povedou. Zaujal me napad oddelit kuzi,zkusim to …tak mi drzte palce:-) :-) :-) pozdrav do Trebone z Breclavi. P.s.jeste nevim kde jsou na tabletu hacky,carky,tak mi to prominte:-) :-) :-)

Eva - #
16.02.13

Kromě toho, že jsou kapří hranolky veliká mňamka, musím Rybářství Třeboň poděkovat, že angažovali pana Stupku. Způsob, jakým popisuje pracovní postup, mi evokuje povídání pohádky. Já ho tak ráda poslouchám! Už když začne vyjmenovávat ingredience, bavím se. A tak si jen tak pro radost zase jednou pustím na dobrou noc Kapří hranolky :-)

naWry - #
25.12.12

Dnes jsme recept vyzkoušel a musim říct že lahůdka. Celkově já ryby můžu, ale tohle je milé obohacení =) Díky

Vladimír - #
23.12.12

Je to mňamka. Poprvé jsme hranolky jedli v Šupince v létě v roce 2008, potom jsme si našli recept na internetu a od té doby si tak kapříka připravujeme každé Vánoce. Dokonce i náš zeťák ve Švýcarsku, jinak docela mlsal, tomuto chuťovému koncertu neodolal a nyní hranolky připravuje sám – a úspěšně. Na zítřejší štědrovečerní večeři se již všichni moc těšíme!!!

Alík - #
12.12.12

Milovníci kapřího masíčka vítejte.
Poměrně často jím kapříka na různé způsoby,ale to co jsem si dala při výletě v Třeboni nemělo chybičku.Dala jsem si kapří hranolky a tento způsob přípravy kapříka mě oslovil nejvíc,takže na tento způsob budu kapříka dělat nejčastěji.Je to dobré,rychlé a k sežrání :)Tak baštěte kapříka českého .Dobrou chuť Alík

MigelR1 - #
18.11.12

Ahoj.Zdravím všechny, kteří milují dobré jídlo.
Já ryby jím doma na vánoce. Je to neuvěřitelná lahoda. Možná jsem barbar, ale já stahuju i kůži (děti to pak sní a ještě chtějí přidat). V restauracích si rybu dávám zřídka, protože jsem si na doporučení dal úhoře v Šupině v Třeboni a téměř jsem nedojel domů. Takhle špatně od žaludku..to nikomu nepřeju :(
Minulý týden jsem zkusil kapří hranolky v restauraci přímo v lázních Aurora. No musím přiznat,že takovou delikatesu jsem dlouho neměl.
Vřele doporučuji!
Tolik mi to zachutnalo, že mám teď, mimo čas vánoční na stole kapra…a jdu ho vykostit, dnes se pokusím o kapří hranolky…a to jsem v životě nekuchtil.

Michael

lukas - #
31.08.12

Vynikající kapří hranolky mají v praze v restauraci Mozaika bistro, sice nemůžu srovnávat,v Šupince sem nebyl, ale na to, že skoro nejím ryby tak na ně si vždycky rád zajdu. Teď se chystám na tento recept, doufám, že se to povede.

Ivan Pick - #
30.08.12

Tak jako ostatní jsme v Třeboni zašli do Restaurace Šupinka, a na radu Třebonských místních lidí jsme z Šupinky odešli,prý co tam je dobré, tak to jsou ceny.A to mohu potvrdit.Jako dát si kapra za 300 Kč,150g.bez přílohy to mi příde dost.Byla nám doporučena Zámecká Restaurace kousek vedle a světe div se,to samé jídlo,kapří hanolky s oblohou za 130Kč,150g.A vy­nikající!! Pick

Banašová - #
6.08.12

Být v Třeboni a nezajít si do Šupinky na kapří hranolky je prostě hřích.Když to říkám já která nejím ryby, tak tomu věřte dobrota nejdobrovatější.

rosťa - #
30.12.11

Dnes jsem dostal od kamaráda půlku vykostěného kapra, tak jsem si ho udělal podle tohoto receptu a bylo to super :-)

Eva Lánská - #
24.12.11

Nezbývá mě, než se přidat k ostatním. Třeboň je nádherné město v naší zemi a pro mne dvojnásob, díky ní mám dnes svého manžela. Restaurace Šupinka je široko daleko známá svojí báječnou kuchyní a skvělou obsluhou. A opravdu každému, kdo se v Třeboni zastaví doporučuji jejich lahůdky ochutnat, včetně vynikajících kapřích hranolků. Přeji všem zaměstnancům Šupiny a Šupinky krásné svátky a vše nejlepší do Nového roku.

Vaše Eva Lánská

Iva Vrátná - #
25.11.11

Kapří hranolky v Šupině nebo v Šupince jsou ty nej v celé Třeboni. Jezdíme do Třeboně pravidelně, neboť zde máme druhé bydlení, ale návštěva těchto restaurací nikdy nechybí, opravdu jen doporučuji. Jen nevím, jak připravit koprový dresink… Iva

Šárka - #
29.09.11

Kapří hranolky,vydím a slyším poprvé,vypadají moc dobře. V Třeboni jsem ještě nebyla, ale už vím kam si naplánovat výlet a stavit se na kapří hranolky.

Pavel - #
26.09.11

Třeboňsko znám, jako svoje boty, a hospůdky s rybími specialitami stejně tak, a to jsem z ostravska…
Jestli můžu doporučit, nejlepší kapří hranolky jsem vždy jedl v Rožmberské hospůdce ve Staré hlíně. Vynikající, a není větší pohoda, než v krásném slunečném babím létě, schvácený výletem na kole, si je vychutnat… Nejlépe dvojitou porci!!!

Míla - #
20.08.11

Kapří hranolky dělají v každé Třeboňské restauraci a přilehlém okolí…třeba v restauraci U Světa jsou taky supéééééééééé­éééééér)))))

Maca - #

Dobrý den,navštívila jsem Třeboň i tu vychvalovanou restautaci Šupina, ale nevím, zda je z Vás většina těch, kteří s nadšením zbaští vše co připraví někdo jiný. Miluji ryby na všechny způsoby a nalákaly mě ty idilické komentáře. Kapří hranolky se ani vzdáleně chutí nepodobaly receptu, který tady uvádíte. Dostala jsem na talíři něco co bylo osmažené a bylo to bez chuti. Šupina byla pro mne velkým zklamáním a nedoporučuji si tam dávat kapří hranolky. Jděte jinam, ale bohužel jsem nenašla místo kam vás poslat.

Renča - #
11.06.11

Asi před měsícem jsme byli s přítelem v Třeboni na víkend, kapří hranolky nesměly chybět, milujeme ryby! Za dva týdny jedeme opět na víkend do Třeboně a hádejte,co bude na oběd?! Jak jinak, hranolky a nejspíš v Šupince. Prostě dobrota, zkuste ta­ké!!

mirka - #
29.01.11

21.ledna jsme jeli do Třeboně – vánoční dárek od syna.
V restauraci Šupina s vynikající obsluhou jsme si dali kapří hranolky – vynikající.
Doma jsem hned na netu našla recept dělala a povedlo se moc dobré!
Jistě ale nezapomeneme se v Třeboni na hranolkách nebo jiných kapřích specialitách zastavit.

Petr Tomek - #
11.01.11

V Praze bývají kapí hranolky na Selských (farmářských) trzích a taky občas na nějakých leteckých akcích. Jediná chyba je, že ten stánek je skoro maskovaný nikdy se nedá nijak snadno najít. Jinak bych řekl: Konečně je kapr taky na takovýhle akcích! Nechápu, proč bych se na každé estrádě měl ládovat vuřty.

Marek - #
23.12.10

Poprvé sem připravil tyto hranolky minulé vánoce ale jen z jedné podkovy což byla chyba než sem se stačil vzpamatovat tak žena a děti je s neděli ,letos v letě v Třeboní v Šupině což byla lahoda , letos dělám jen tyto hranolky z 2 kapru a už se těšíme .

Vláďa - #
21.12.10

Kapří hranolky jsme jedli v restauraci Šupinka loni na sklonku léta a byla to báseň. Podle receptu jsem je potom připravil i jako vánoční pochutinu místo tradičních kapřích podkov. Povedlo se a letos to budu opakovat. Trávíme Vánoce u dcery ve Švýcarsku a jsem přesvědčen, že i tam budou kapří hranolky chutnat.

17.12.10

Konečně u nás začali prodávat kapry! Hned o víkendu tam vyrazím a jednoho šupináše si z kádě vylovím. Letos totiž u nás budou kapří hranolky i ke štědrovečerní večeři!

admin - #
23.11.10

Podívejte jak to vypadá, když se naším receptem na Kapří hranolky nechá inspirovat jeden z úživatelů portálu toprecepty.cz.

Anežka - #
20.08.10

Letos v létě jsme byli na dovolené v Třeboni a dali jsme si kapří hranolky v různých restauracích, vždy byly jiné ale vždy dobré. Nejlépe chutnaly v restauraci Šupina. Při návštěvě Třeboně doporučuji ochutnat!

Jindra - #
11.08.10

Dělám to často,je to DELIKATESA! Ještě stáhnu i kůži, potom to jedi i lidi co rybu NE. Mam vždy velkou radost, že zmněnili názor a že jim opravdu CHUTNÁ. Petrův zdar

14.07.10

Opět jsem zavítal na Staňkov, ale tentokráte jsem bohužel na Kapří hranolky nevyrazil. Snad příště.
Petr Holan

24.06.10

Tak dobrou chuť i do Francie :-)

igor - #
23.06.10

ahoj
som vo francuzku a casto chodim na ryby.Kapor ma pekne meno ale nepripravuju ho casto,asi preto ze tu je nedaleko more,tak sa krmia inym.Ja ale chodim casto na ryby tu po okoli a casto chytim kapra.Tak som zhanal nejaky recept lebo som vsetko za tie roky pozabudal.Dnes skusam prvy recept s tymy ocasky.Vonia to dobre ,vsetko je pripravene ,davame si aperitif a tak za 40min idem na to.Som ozaj zvedavy,dufam ze som nicd nepomyxoval zle.
Zatial diky za recep.
P.S.tie recepty su ozaj zaujimave
Igor 23.06.2010
 Alès

28.05.10

Díky za tip pro první pokusy s receptem na kapří hranolky. Doufám, že se podělíte i o zkušenosti s dalšími recepty .-)

Slafko - #

takze dnes sme skusili spravit tento recept a dopadlo to myslim velmi dobre. myslim ze som trocha kratko prazil masko, takze som potom trocha viac citil muku, ale na prvy sup to bolo v pohode. zemiaky s kapustou ako priloha – vynikajuce.

dakujeme za inspiraciu.

ideme skusat ostatne netradicne recepty

20.05.10

Takže mise splněna (-:

19.05.10

Myslím, zě napoprvé to nebylo špatné.Trochu jiná barva, ale dost podobná chuť. Mě to chutnalo a jestli se nepřetvařovali, tak i manželce a sousedům.
S pozdravem P.H.

19.05.10

Ne náhodou je to vyhlášený třeboňský recept .-). Dejte vědět jak to dopadlo. Snad Vám náš návod pomůže.

Petr Holan - #

O uplynulém víkendu jsem byl s kamarády na Staňkově, zajezdit si na kolách. Nenechali jsme si ujít návštěvu rastaurace Šupina. Každý si dal něco jiného, jen dva jsme se shodli na Kapřích hranolkách. Ochut­návali jsme mezi sebou, všechna jídla byla výborná, ale u mě vyhrály hranolky, k tomu příjemná obsluha-NÁDHERA. Včera jsem si chytil kapříka, a už jsem hledal recept - když se mi to podaří udělat z poloviny tak dobře, jako to bylo v Šupině, tak budu spokojen.

Ingrid Pémová - #
23.12.09

Každoročně jezdíme na dovolenou kousek od Třeboně a nikdy si neodpustíme pár návštěv v Šupince,nebo Šupině. Jejich výbornou kapří polívku si nelze nedat a kapří hranolky jsou nejzamilovanjší jídlo mého muže.Příjemná obsluha je super doplňkem kulinářského zážitku.

Staňa - #
26.11.09

Do Třeboně jsem jel v létě. Jelikož jsem rybář byl jsem natěšený na sportovní rybolov a trofejní kapry. Bohužel sportovní rybníky jsou přerybněné 35 cm kapry , kterých nachytáte mraky. Tak nezbylo nic něž vyzkoušet vyhlášenou Šupinku. Musím uznat že ze čtyř úprav ryb byly všechny vynikající. Jen mne zklamal interiér restaurace a neskutečné množství much a komárů uvnitř restaurace. Elektrické lapače hmizu by neškodily.

Miroslav Kral - #
8.11.09

Do Třeboně jezdíme pravidelně je to nadherný kraj rybníku.Bez jídel z kapra a především z hranolku v restauraci Supina a Supinka si nedovedu navštěvu představit.

HANA KAVANOVÁ - #
5.10.09

Včea jsem se vrátila z lázní Třeboň, kde jsem v restauraci Šupina ochutnala kapří hranolky a já, která nejím moc ryby musím říci, že to byla pochoutka jedna báseň. Vinikající jídlo.

Ariana Lajčíková - #
1.10.09

Kapří hranolky jsme si dali v restauraci Šupina v Třeboni během letní dovolené. Byla to báseň na talíři. I tento kulinářský zážitek se zařadil k pěkným vzpomínkám na léto, na krásnou Třeboň. Skvělé jídlo v příjemné restauraci s perfektní obsluhou! Ochutnejte, nebudete litovat!

Komentáře

Všechny pole formuláře jsou povinné. Po vyplnění zobrazte "Náhled" pro kontrolu textu. Pak můžete zprávu "Odeslat". Váš e-mail nebude zveřejněn.

Rybářství Třeboň a.s.

Držitelem chráněného zeměpisné označení Evropské unie, které Třeboňský kapr obdržel v roce 2007 je společnost Rybářství Třeboň a.s.

Aktuality

Sportovní rybolov - začátek sezony 1. 3.!

Rekreační rybaření na rybnících Hejtman, Staňkovský, Nový Kanclíř i Táborský začíná 1. března 2024.

21.02.24 / Aktuality

Výlov rybníka Rožmberk 2024

Na rybníku Rožmberk bude opět podzimní slavnostní výlov, a to ve dnech 11. až 13. října 2024.

8.02.24 / Aktuality

Třeboňský kapr v Praze po celý rok

Třeboňského kapra a další sladkovodní ryby z třeboňských rybníků dostanete celoročně i v Praze na Sádkách Lahovice.

10.01.24 / Aktuality

Seznam certifikovaných prodejců

Vánoce 2023 a prodej třeboňského kapra u certifikovaných prodejců; seznam stánkového prodeje vánočního kapra.

12.12.23 / Aktuality

Partneři

Třeboň a Třeboňsko

Partnerem Rybářství Třeboň pro pořádání Rybářských slavností je provozovatel portálu Trebonsko.cz společnost Destinace Třeboňsko o.p.s.

Třeboňský kapr

Rybářství Třeboň a.s. je partnerem rybářského závodu s názvem Třeboňský kapr.